Dzisiaj jest 14 paź 2019, 12:45



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Regeneracja reflektorów. ... 
Autor Wiadomość
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2016, 13:20
Posty: 280
VIN: WDB211222XXXXXXXX
Mercedes: S211 320CDI 260/600
Lokalizacja: Łódź
Po prostu nie widzę sensu wymiany elementów, które działają i nie wpływają na ilość luxów...

_________________
Moje :D - S211 3.0 V6


17 sty 2019, 15:59
Wyświetl profil
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2015, 01:13
Posty: 3625
VIN: WDB2112221A******
Mercedes: S211 320CDI
Lokalizacja: HOLLYŁÓDŹ
W paru miejscach tak słyszałem, koledze w CLSie wymienili....
Chodzi chyba o to, że w niektórych lampach faktycznie są jakieś czujniki wymagające potem ustawiania
laboratoryjnego (oscyloskopy i inne bajery).
W naszych tego nie ma. Myślę, że rutyna zmąciła.
Dodatkowo utrudnia sprawę kwestia tego, że ciężko potem znitować elementy.
Albo taki myk dla czesania.
Pogadajcie, mnie nie proponował wymiany wnętrza.

_________________
Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie. (Aksjomat Cole'a)


17 sty 2019, 20:04
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2018, 14:42
Posty: 933
VIN: WDB2112651A
Mercedes: S211 3.2 M112 Avantgarde
Lokalizacja: Łódź
A może p.Jacek chce to zrobić jak należy kompleksowo....żeby później ktoś nie miał pretensji,że coś nie działa i narzekania że spaprał robote...bo było rozbierane...a tak zregeneruje i założy nowe "mechanizmy" i będzie hulać dalej 200tyś.km...i nikt się nie przyczepi i złego słowa nie powie...
To tak ja z wymianą tarcz...jak wymienimy bijące czy zużyte tarcze to dajemy nowe klocki choćby te stare były jeszcze "grube"... Wiecie o co mi biega...


17 sty 2019, 20:18
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2015, 23:18
Posty: 379
VIN: WBD2112821X177193
Mercedes: E320 4Matic
Lokalizacja: MZ/Kęty
Bi xenon skrętny ma "czujnik" położenia mechanizmu skrętu, środek i skrajne wychylenie soczewki. Na pewno jeśli lampa jest nieszczelna i dostaje się tam woda, czujnik ulega uszkodzeniu bo jest na samym dnie lampy. Efekt jest taki że po włączeniu zapłonu soczewka nie świeci na wprost lub podczas skrętu w położeniu granicznym przeskakują zębatki i mamy błąd na zegarach "Hdlmp cornering".

Prawdopodobnie nie da się tego sprawdzić bez auta, więc nie dziwię się że od razu wymieniają na sprawdzone. Cztery razy rozklejałem lampę zanim doszedłem o co chodzi :D


17 sty 2019, 22:52
Wyświetl profil
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2015, 01:13
Posty: 3625
VIN: WDB2112221A******
Mercedes: S211 320CDI
Lokalizacja: HOLLYŁÓDŹ
Nadal nie tłumaczy to faktu, że chcąc odmłodzić szczelne lampy, proponuje się tu i tam wymianę całości.

_________________
Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie. (Aksjomat Cole'a)


18 sty 2019, 01:23
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 26 gru 2014, 15:03
Posty: 138
VIN: WDB2110261XXXXXX
Mercedes: W211 320CDI
Lokalizacja: KONIN
Skorzystałem w usług Pana Jacka z Aleksandrowa i muszę przyznać, że o ile przed naprawą musiałem opierać telefon na gwieździe na masce z włączoną dioda żeby widzieć cokolwiek o tyle teraz jestem w stanie dostrzec czy przelatujący sto metrów przede mną komar jest nadal dziewicą czy już nie. Zaprawdę powiadam Wam Mężowie i Niewiasty, że Pan Jacek uczynił mi jasność przed pojazdem i roztropnie jest korzystać z usług jego i odnajdywać luxy zaginione


03 lut 2019, 23:02
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 15 sie 2017, 11:40
Posty: 3
VIN: wdb2112261a779841
Mercedes: E-Klasa Kombi 3.2 CDi 2
Lokalizacja: Wrocław
A czy ktoś z Was ma namier na regenerację reflektorów z okolic Wrocławia, ewentualnie z dolnośląskiego?

Chciałem zrobić polerowanie w warsztacie przy okazji innych napraw, ale sami mnie do tego zniechęcili mówiąc, że efekt będzie na krótko i sugerują wymianę na nowe.


03 kwie 2019, 19:57
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 09 cze 2018, 21:08
Posty: 7
VIN: wdb2110201b208056
Mercedes: w211
Lokalizacja: Szczecin
W ubiegły weekend sam zabrałem się w końcu za moje lampy - robota bajecznie prosta, ale nie obyło się bez niespodzianek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Koszt regeneracji odbłyśników to koszt 300zł (200 + 100zł kaucja zwrotna) + ~140zł za nowe klosze.

Jak widać efekt jest nie do opisania. Wcześniej w nocy nic nie było widać, aktualnie nie muszę włączać świateł długich aby w środku nocy coś widzieć na drodze.

ps. nie miłą niespodzianką była całkowicie rozsypująca się otulina przewodów w lampie. Po wymianie wszystkich przewodów na nowe myślę że posłużą jeszcze lata.


09 kwie 2019, 20:02
Wyświetl profil
Stały Użytkownik

Rejestracja: 03 lis 2017, 21:10
Posty: 504
VIN: WDB2100531A274983
Mercedes: W210 E280 1996 R
Lokalizacja: Brzeg
Czyli w kwestii elektryki nadal nic nie poprawiono. Rozpada się tak samo jak w W124 i W210.

_________________
Posiadam SD - Brzeg, woj. opolskie


09 kwie 2019, 20:19
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 04 sty 2018, 21:35
Posty: 34
VIN: wdb2112231a745135
Mercedes: W211 e280 cdi
Lokalizacja: Wrocław
Tak przy okazji regeneracji reflektorów.

Czy ktoś z was montował diody led w miejscu żarówki h7 w lampie ze światłem drogowym?
Robię retrofit mojego bixenonu, zamontowałem nowe soczewki, i wolał bym nie mieć żółtej poświaty przy uruchomieniu świateł długich i zastanawiam się jak ugryźć temat.Zaznaczam od razu ,że chodzi mi o aspekt wizualny ponieważ i tak cała robotę oświetleniowa robi xenon.
Żarówka jest osadzona w oprawcę która uszczelnia klosz, zastanawiam się jak zamontować ledy h7 żeby było szczelnie.
Ma ktoś jakiś ciekawy pomysł ?


11 kwie 2019, 19:10
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 26 lis 2017, 21:36
Posty: 107
VIN: WDB2110411B206835
Mercedes: W211 E200 2007 R
Lokalizacja: Warszawa
Żeby nie zakładać nowego tematu, podepnę się pod niniejszy.

Mam pytanie do osób które samodzielnie rozbierały reflektory do regeneracji odbłyśników, lub posiadają taką wiedzę:

Czy odbłyśniki w reflektorach BI-Xenon zwykły (nie skrętny) są takie same w obu lampach czy też różnią się w którejś z poniższych kategorii:

1. Lewa - Prawa
2. Przedlift - Polift
3. Europa - Anglik


03 wrz 2019, 21:36
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 06 kwie 2016, 11:11
Posty: 56
VIN: WDB2110061A029XYZ
Mercedes: ex. W123 200d '84
Teraz: W211 220 cdi Avantgarde '02
Lokalizacja: Wawa
Noszę się właśnie z zamiarem regeneracji lamp.
Miałem po postach na W211.eu jeden kierunek: http://regeneracja-hc.com/
A tu Pana Jacka zachwalacie...
Może ktoś porównywał dwie firmy?
Proszę o opinię.
Xenon zwykły :-)


10 wrz 2019, 18:13
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2014, 23:34
Posty: 92
VIN: WDB2112161A452643
Mercedes: W210 E55 AMG 2000r. Briliant Silver (Sprzedana)
W211 E270 CDI T-Modell
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia
kermitb pisze:
Czy odbłyśniki w reflektorach BI-Xenon zwykły (nie skrętny) są takie same w obu lampach czy też różnią się w którejś z poniższych kategorii:

1. Lewa - Prawa
2. Przedlift - Polift
3. Europa - Anglik


Bez znaczenia czy lewa, czy prawa, czy przedlift, czy polift.
Ale angol odpada. Inna przesłona.

_________________
Przesiadłem się z E55 na oszczędnego diesla w Kombajnie ;)
Sam w to jeszcze nie wierze...


12 wrz 2019, 16:18
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 26 lis 2017, 21:36
Posty: 107
VIN: WDB2110411B206835
Mercedes: W211 E200 2007 R
Lokalizacja: Warszawa
O tym że angol ma w projektorze inną przesłonę - to wiem, ale bardziej interesuje mnie geometria (krzywizna/kształt) samego odbłyśnika. Chodzi mi o to że spotkałem się z ofertami sprzedaży i wysyłki zregenerowanych odbłyśników przy założeniu zwrotu później własnych - wypalonych. Ciekawi mnie to czy istnieje jakieś ryzyko wpakowania się na minę, tj. otrzymania nieodpowiednich, choć na pierwszy rzut oka podobnych odbłyśników, czy też jedynym kryterium doboru jest rodzaj gniazda palnika (D1S lub D2S).


12 wrz 2019, 18:34
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2014, 23:34
Posty: 92
VIN: WDB2112161A452643
Mercedes: W210 E55 AMG 2000r. Briliant Silver (Sprzedana)
W211 E270 CDI T-Modell
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia
Sam odbłyśnik I soczewka powinny być takie same...

_________________
Przesiadłem się z E55 na oszczędnego diesla w Kombajnie ;)
Sam w to jeszcze nie wierze...


12 wrz 2019, 21:57
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.