Dzisiaj jest 29 lut 2020, 11:42



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
 Program e55 AMG 
Autor Wiadomość
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:26
Posty: 1514
VIN: WDB211*********
Mercedes: w211
Lokalizacja: Białystok-Poznań
Polecam kolektory z Moscow supercharge ;)


Zdzira Ładne chińskie kolektory :) długo nie posłużą...

_________________
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia." Flp 4,13


16 lut 2019, 13:22
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 23 lip 2016, 10:41
Posty: 58
VIN: brakobecnie
Mercedes: Myślę
Lokalizacja: Rawicz
A czemu to niby nie posłużą?? Nierdzewna się rozpadnie czy co?? A telefon buty komputer i wszystko inne to skąd masz??

A w ogóle to masz E55 czy tak tylko dosrywasz dla zasady lub z nudów??

A ja mam dokładnie te

https://m.ebay.pl/itm/T-Modell-W-211-Me ... SwlY5ag2ya

Jak na Chiny też trochę drogo sądzę

-- 28 lut 2019, 23:01 --

Dziś odbył się pomiar 100 do 200 efekt to 8,8s na tle serii z 10,2 uważam że jest ok warunki to :

11 stopni Celsjusza, pełen bak, jedna osoba w aucie


28 lut 2019, 23:01
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 13 sie 2016, 21:50
Posty: 77
Lokalizacja: Legionowo
VIN: WDB2112761A******
Mercedes: Czarna furia... E55 S211, ex W211 320 CDI, ex W210 E55, ex W211 270 CDI, ex W124 E280....
Lokalizacja: Legionowo
Hmmmm.... Niezły wynik. Szkoda, że nie masz wyniku przed , bo to by pokazało przyrost - wiadomo, że w zależności od hamowni wyniki mogą się różnic od siebie. Znacznie. A AMG już tak mają, że po wyjeżdzie z salonu nie trzymają serii - czasem w górę czasem w dół.

Ale teoretycznie masz +50 km - za 6000 PLN - to jest super stosunek przyrostu do ceny!!!

Zastanawia mnie tylko, w prezentowanych kolektorach, dlaczego spaliny z poszczególnych tłoków schodzą się w jedno miejsce? Ja bym to spawał, zgodnie z fazami wydechu - jeden krótszy, drugi dłuższy itd. - sądzę, że wtedy by była jeszcze łatwiejsza droga dla spalin, a i wytrzymałość byłaby lepsza. Jedno ale - brak miejsca pod maską, na taką operację....

Tak, czy inaczej gratuluję.


Ostatnio zmieniony 21 sty 2020, 15:17 przez Lestad, łącznie zmieniany 1 raz



18 kwie 2019, 11:01
Wyświetl profil
Stały Użytkownik

Rejestracja: 16 lis 2015, 23:28
Posty: 739
VIN: WDB2110221B058223
Mercedes: E320 CDI 2006 + 2xBMW :D
Lokalizacja: Szczecin
Lestad pisze:

Zastanawia mnie tylko, w prezentowanych kolektorach, dlaczego spaliny z poszczególnych tłoków schodzą się w jedno miejsce? Ja bym to spawał, zgodnie z fazami wydechu - jeden krótszy, drugi dłuższy itd. - sądzę, że wtedy by była jeszcze łatwiejsza droga dla spalin,


Masz jakąś wiedzę i doświadczenie w projektowaniu układów wydechowych czy tak sobie tylko gdybasz?:>

_________________
Obrazek
Przecław k/Szczecina

http://www.mbparts.pl

tel: +48 783 536 285


18 kwie 2019, 13:06
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 13 sie 2016, 21:50
Posty: 77
Lokalizacja: Legionowo
VIN: WDB2112761A******
Mercedes: Czarna furia... E55 S211, ex W211 320 CDI, ex W210 E55, ex W211 270 CDI, ex W124 E280....
Lokalizacja: Legionowo
Właśnie zakupiłem soft z VRP. Ma być 512 km i 760 Nm. Jedyne mody to dodatkowe kółko paska kompresora i filtry K&N.

Czy to możliwe, aby tyle dodał sam soft?


10 lut 2020, 17:21
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2015, 13:53
Posty: 121
VIN: WDB211076
Mercedes: W211 E55AMG
Lokalizacja: Mazowieckie
Lestad pisze:
Właśnie zakupiłem soft z VRP. Ma być 512 km i 760 Nm. Jedyne mody to dodatkowe kółko paska kompresora i filtry K&N.

Czy to możliwe, aby tyle dodał sam soft?


Coś tu chyba się nie klei ponieważ dodatkowe kółko paska kompresora montuje się właśnie przy okazji zakładania mniejszego kółka na kopressor aby pasek sie nie uślizgiwał inaczej nie widze sensu tej operacji.

Co do mocy to moim zdaniem bez kolektorów albo zwiększenia ciśnienia doładowania nie ma opcji aby taki wynik uzyskać - czyli soft+kolektory (na forum poruszaliśy ten zestaw) albo kółko kompresora+soft inaczej nie ma szans.


10 lut 2020, 18:27
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 13 sie 2016, 21:50
Posty: 77
Lokalizacja: Legionowo
VIN: WDB2112761A******
Mercedes: Czarna furia... E55 S211, ex W211 320 CDI, ex W210 E55, ex W211 270 CDI, ex W124 E280....
Lokalizacja: Legionowo
[quote="tajfex"][quote="Lestad"]Właśnie zakupiłem soft z VRP. Ma być 512 km i 760 Nm. Jedyne mody to dodatkowe kółko paska kompresora i filtry K&N.

Ale bez mniejszego kółka kompresora, na fabrycznym, również może się uślizgiwać...


11 lut 2020, 12:55
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2015, 13:53
Posty: 121
VIN: WDB211076
Mercedes: W211 E55AMG
Lokalizacja: Mazowieckie
Lestad pisze:
tajfex pisze:
Lestad pisze:
Właśnie zakupiłem soft z VRP. Ma być 512 km i 760 Nm. Jedyne mody to dodatkowe kółko paska kompresora i filtry K&N.

Ale bez mniejszego kółka kompresora, na fabrycznym, również może się uślizgiwać...


Na fabrycznym kółku kopresora pasek się nie uślizguje ja takiego efektu nie odnotowałe oraz na forcha równiez nie słyszałem aby ktoś miał taki problem.

P.S. no już nie róbmy z inżynierów AMG baranów co to naewt serii nie potrafią dopracować :)


11 lut 2020, 17:35
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 13 sie 2016, 21:50
Posty: 77
Lokalizacja: Legionowo
VIN: WDB2112761A******
Mercedes: Czarna furia... E55 S211, ex W211 320 CDI, ex W210 E55, ex W211 270 CDI, ex W124 E280....
Lokalizacja: Legionowo
Zainstalowałem i napinacz paska i soft.

Jest różnica. Silnik pracuje bardziej miękko, równiej - generalnie lepsza kultura pracy. Wkręcanie na obroty jest naprawdę odczuwalnie lepsze, mam wrażenie, że z dół jest lepszy (moment przy niższych obrotach. Co do osiągów - czuć różnicę. Wg. mnie jest dużo lepiej. Fakt, że było mokro, jak testowałem, ale pierwszy raz mi zrywał trakcję na 3 biegu. Do tego stopnia, że wreszcie założyłem zimowe koła (bo przecież dopiero połowa lutego ;)). Mam w planie wizytę na hamowni - zobaczymy.

Jedno pytanie - odpowietrzenie chłodzenia kompresora. Czy też tak macie, że po zdjęciu zaślepki na powrocie płynu z kompresora (taki 3 cm, zaslepiony wężyk) leci Wam płyn z dobrym ciśnieniem dopiero po przepałowaniu? Tak jakby się pompa załączała dopiero jak już jest mega ciepło?

byłoby to logiczne, ale na filmikach na yt ludzie odpowietrzają układ od razu po odpaleniu i już mają tam dość duże ciśnienie....


17 lut 2020, 13:18
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.