Dzisiaj jest 04 gru 2020, 22:32



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
 Warszawa SBC 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 11:46
Posty: 2197
VIN: WDB2110721B......
Mercedes: w211 E50 AMG Japan
Lokalizacja: 061
Sprężyna i membrana tak, ale nic więcej w nim nie ma.
pozdro

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś.....

Mechanika - Elektronika - MERCEDES - Poznań


03 lut 2016, 20:44
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2014, 21:33
Posty: 1220
VIN: WDB2153751A000000
Mercedes: W215 CL500 306hp/ W211 E220Cdi 150hp/ W219 CLS320Cdi 224hp
Lokalizacja: Radom
A AZOT ?!
No chyba że membrana dziurawa to może i go tam nie ma...

_________________
MB Klucze Rybka - naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Radom t. 604597441


03 lut 2016, 23:45
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2015, 17:17
Posty: 69
VIN: WDB2110162A280848
Mercedes: E270 CDI
Lokalizacja: Peterborough
alexbia pisze:
Nie wiem czy dobrze wyciągam wnioski - SBC można zregenerować za 400pln? To o co tyle płaczu zawsze?


O te 400pln :lol:

A tak poważnie, to jak kiedyś jeździłem Saabem 2.2TiD, wszyscy na forum ostrzegali o pompie wtryskowej za 7000pln. I zgadnijcie co? Nikt nigdy takiej pompy nie wymieniał.
Wiem, że w przypadku SBC sprawa wygląda trochę inaczej, ale nie taki diabeł straszny...

_________________
Obrazek


05 lut 2016, 03:04
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2015, 17:13
Posty: 335
VIN: wdb2110161a30****
Mercedes: w211 2.7 '03 om647
Lokalizacja: bstok
Dobra, to jakie sa ceny regeneracji sbc w kraju u nas?


11 lut 2016, 01:45
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2014, 19:40
Posty: 2239
VIN: WDB2110261A4672xx
Mercedes: W211 320CDI R6 / W210 300D
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy
Gdyby ktoś z Was miał problem to służę pomocą. Wczoraj kolejna pompa po odbudowie przeze mnie trafiła do auta i żyje. Miała problem z utrzymaniem ciśnienia i przekroczony próg serwisowy. Liczy oczywiście od 0 ;)

_________________
Służę pomocą w dziedzinie:
- diagnoza SD,
- sterowniki/skrzynie 5g,
- SBC
- modyfikacje diesla R
- modyfikacja sterownika 5g

_____________________________________________________
Opis modyfikacji om648 - viewtopic.php?f=58&t=6346


04 kwie 2018, 08:53
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2014, 11:26
Posty: 1247
VIN: WDB2110161A
Mercedes: E
Lokalizacja: Pułtusk
wwljohn pisze:
Gdyby ktoś z Was miał problem to służę pomocą. Wczoraj kolejna pompa po odbudowie przeze mnie trafiła do auta i żyje. Miała problem z utrzymaniem ciśnienia i przekroczony próg serwisowy. Liczy oczywiście od 0 ;)


Potwierdzam, co prawda nie w moim samochodzie, pompa smiga jak nowka i co wazne liczy klikniecia ;) a nie jak w niektorych przypadkach ciagle 0.

_________________
Star Diagnosis Pułtusk


04 kwie 2018, 23:32
Wyświetl profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 15:00
Posty: 3192
VIN: WDB2110161A257XXX
Mercedes: W211 Daimler-Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Napiszę tu tylko, że liczenie "kliknięć" nie zapewnia bezawaryjnej pracy SBC. Liczniki zostały wymyślone po to, by uczynić z układu element eksploatacyjny podlegający wymianie. Pompy pracują zdecydowanie dłużej, co widać na naszych drogach (a nie na drzewach). By być pewnym (w miarę), co do sprawności swojej SBC proponuję systematycznie, co dwa lata dokonywać wymiany płynu hamulcowego, wraz z kompletnym odpowietrzaniem układu i dodatkowo co rok dezaktywować/aktywować SBC przez SD. W każdym takim wypadku, przy niesprawności jakiegokolwiek elementu układ SBC odmówi aktywacji, co skończy się pewnie lawetą ale nie powypadkową. Równie ważnym układem, mającym bezpośredni wpływ na pracę SBC jest układ alternator/regulator, który też należy systematycznie diagnozować.
Pozdrawiam

_________________
"Who's more foolish, the fool or the fool who follows him" - OW. Kenobi

:mrgreen: Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie! :mrgreen:


04 kwie 2018, 23:57
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 25 kwie 2017, 18:18
Posty: 12
VIN: E 280 CDI 3200
Mercedes: E 280 CDI 3200
Lokalizacja: Warszawa/Kobyłka
W Warszawie specjalistą od układu sbc (między innymi) jest kolega wwljohn. Moja pompa sbc również wymagała naprawy. Demontaż i montaż z wymianą płynu hamulcowego zrobiono w serwisie "BROLER", Kolega wwljohn wykonał nową pompę (w starej obudowie - podobnie jak robią to w aso). Przy okazji polecam serwis BROLER.


20 lut 2019, 17:22
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.