Dzisiaj jest 27 maja 2020, 23:55



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
 W219 nakrętka rozmiar 32 na półosi. 
Autor Wiadomość
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2015, 18:04
Posty: 260
VIN: WDD2193751AXXXXXX
Mercedes: CLS 500 2005r.
Lokalizacja: Norwegia
Moi Drodzy mam takie pytanie.Czy do odkręcenia śruby,nakrętki na półosi musi być klucz udarowy czy można sobie spokojnie poradzić zwykłym kluczem z przedłużką?Dlaczego pytam?...Otóż jakiś czas temu zmieniałem półoś w swoim W124 i wtedy musiałem użyć naprawdę długiej przedłużki i ogromnej siły aby ta nakrętka puściła,zastanawiam się czy w CLS-ie czy W211 te nakrętki też są tak mocno dobite...I jakim momentem musi być później ta nakrętka dokręcona?Pozdrawiam.

_________________
CLS 500 2005,Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 2.0 1999.


08 kwie 2020, 16:16
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2014, 21:33
Posty: 1176
VIN: WDB2153751A000000
Mercedes: W215 CL500 306hp/ W211 E220Cdi 150hp/ W219 CLS320Cdi 224hp
Lokalizacja: Radom
Pójdzie Ci kluczem z przedłużką, ale najpierw odbij Zakopane zabezpieczenie.

_________________
MB Klucze Rybka - naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Radom t. 604597441


08 kwie 2020, 20:11
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2015, 18:04
Posty: 260
VIN: WDD2193751AXXXXXX
Mercedes: CLS 500 2005r.
Lokalizacja: Norwegia
Tak...o zabezpieczeniu wiem.

_________________
CLS 500 2005,Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 2.0 1999.


08 kwie 2020, 20:23
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2017, 21:10
Posty: 710
VIN: WDB2100531A274983
Mercedes: W210 E280 1996 R
Lokalizacja: Brzeg
Coś chyba koło 200 Nm dokręcać.


08 kwie 2020, 20:26
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2014, 21:33
Posty: 1176
VIN: WDB2153751A000000
Mercedes: W215 CL500 306hp/ W211 E220Cdi 150hp/ W219 CLS320Cdi 224hp
Lokalizacja: Radom
"Zakopane" - chodziło mi o zaklepane (autokorekta).
170 Nm + 45°

_________________
MB Klucze Rybka - naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Radom t. 604597441


08 kwie 2020, 21:57
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2015, 18:04
Posty: 260
VIN: WDD2193751AXXXXXX
Mercedes: CLS 500 2005r.
Lokalizacja: Norwegia
Dzięki Panowie...naprawę planuję w Polsce bo dokładnie chodzi o zmianę pierścienia ABS ale jak ta panika na świecie będzie trwała to być może będę to musiał sam ogarnąć tutaj.Pozdrawiam.

-- 19 kwie 2020, 15:25 --

Witam Moi Drodzy...piszę bo stała się rzecz dziwna...Otóz jak już wspomniałem mam problem z niedziałającym ESP i ABS...a co za tym idzie również niedziałającym tempomatem i ciężej pracujacym wspomaganiem.Odczytanie błędów wskazało na lewy,tylny czujnik ale wszystkie znaki na ziemii i niebie a głownie tutaj na Forum jak i konsultacje z autorytetami w tej dziedzinie wskazywały raczej,że nie będzie to czujnik tylko pierścień magnetyczny ABS.Ale z uwagi na to,ze jeden gosć tutaj w Norwegii miał nowy czujnik Meyle za grosze bo ktoś przysłał mu nie taki jaki był mu potrzebny i mogłem go od niego kupic za 200 koron to zdecydowałem się jednak wymienić najpierw czujnik,mając nadzieję,że jednak będę miał to szczęście i to on okaże się uszkodzony...i tak też zrobiłem.Jednak okazało się,że znaki na ziemii i niebie,internet jak i matka...tutaj ukłon w stronę Maćka,bo zawsze mogę na Niego liczyć...mieli rację,wymiana czujnika goowno dała :D ...No ale 200 koron to nie majątek a przy okazji troche się rozruszałem...Stary czujnik zachowałem bo pewnie jest OK.Jeździłem tak kilka dni i oczywiście błędy nadal na tablicy,ABS nie działa a kierownica nadal chodzi ciężej niż zwykle.Wczoraj umyłem auto a potem pojechałem do sklepu oddalonego o 10 km i wszystko było bez zmian,dojechałem na miejsce,wyłączyłem samochód i poszedłem zrobić zakupy.Wróciłem do auta po około 40 minutach,obok mnie zaparkował pewien Norweg Ferrari Dino z 1979 roku,zagadałem sie z nim trochę i okazało się,że pierwszym właścicielem tego auta przez 10 lat był Michael Douglas...taka ciekawostka.Gdy już się nagadaliśmy,odpalam auto,ruszam wstecz i czuje,że kierownica chodzi jakoś dziwnie lekko a na tablicy nie ma błędów..całą drogę do domu przez 10 km wszystko było ok,błędy nie wróciły...Może ktoś wyjaśnić co się wydarzyło?...Dziwna sprawa.

_________________
CLS 500 2005,Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 2.0 1999.


19 kwie 2020, 15:25
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 26 wrz 2019, 09:36
Posty: 43
VIN: WDB2112221B016291
Mercedes: W211 320 CDI KOMBI
Lokalizacja: BYTOM
Też tak miałem. Wymień ten pierścień. Może jeszcze się coś tam trzyma, że sygnały podaje ale zaraz się rozleci.

_________________
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem,
first make sure you are not, in fact, surrounded by ASSHOLES


19 kwie 2020, 16:05
Wyświetl profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 11:46
Posty: 2159
VIN: WDB2110721B......
Mercedes: w211 E50 AMG Japan
Lokalizacja: 061
Moja babcia przed śmiercią wstała z wyra i chciała na zakupy pojechać :lol: :lol: :lol:

Żarcik taki ;)

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś.....

Mechanika - Elektronika - MERCEDES - Poznań


19 kwie 2020, 18:23
Wyświetl profil
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2015, 01:13
Posty: 3844
VIN: WDB2112221A******
Mercedes: S211 320CDI
Lokalizacja: HOLLYŁÓDŹ
Poeci na takie okoliczności mają swoje określenie: łabędzi śpiew :D

_________________
Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie. (Aksjomat Cole'a)


19 kwie 2020, 18:42
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2015, 18:04
Posty: 260
VIN: WDD2193751AXXXXXX
Mercedes: CLS 500 2005r.
Lokalizacja: Norwegia
Nie...no wymienię na 100 procent i to oba,tak czy inaczej,to już zdecydowane,ale zaskoczyło mnie to.Mam nadzieję,że do czasu wyjazdu do Polski jakoś się ten pierścień jeszcze utrzyma...Tylko kiedy będzie można jechać? To też wielka niewiadoma.

_________________
CLS 500 2005,Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 2.0 1999.


19 kwie 2020, 23:08
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2014, 21:33
Posty: 1176
VIN: WDB2153751A000000
Mercedes: W215 CL500 306hp/ W211 E220Cdi 150hp/ W219 CLS320Cdi 224hp
Lokalizacja: Radom
A to nie możesz zrobić na miejscu?

_________________
MB Klucze Rybka - naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Radom t. 604597441


20 kwie 2020, 08:24
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2015, 18:04
Posty: 260
VIN: WDD2193751AXXXXXX
Mercedes: CLS 500 2005r.
Lokalizacja: Norwegia
maciekolo pisze:
A to nie możesz zrobić na miejscu?

Mógłbym...nawet już skompletowałem wszystkie klucze potrzebne do zabiegu jak i ori pierścień z ASO...Tylko trochę się obawiam,że utknę w jakimś momencie,może nie będę mógł wybić półosi z piasty albo inny problem,nie mam jak zdezaktywować SBC,nie wiem czy faktycznie zacisk musi być zdjęty bo widziałem jak jeden na YT zrobił to z zaciskiem na tarczy,a do mechanika tutaj nie chcę oddawać z dwóch przyczyn,pierwsza...nie ufam żadnemu tutaj,druga...za godzinę pracy kasują około 1000 koron...zatem rozważam opcję naprawy tego w Polsce.

_________________
CLS 500 2005,Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Honda CR-V 2.0 1999.


20 kwie 2020, 17:12
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 12 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.