Dzisiaj jest 25 wrz 2020, 15:53



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
 ciężko pali na ciepłym i na zimnym 
Autor Wiadomość
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2018, 19:51
Posty: 43
VIN: WDB2110611A640...
Mercedes: w211 e240
Lokalizacja: Tarnów
Witam,
Panowie mam taki problemik z swoim w211 - otóż nie chce palić od strzała tylko albo po długim piłowaniu albo za drugim razem. Na początku dotyczyło to tylko po nocy (i to deszczowych nocach, bo akurat takie warunki w tym czasie u mnie w regionie panowały), ale teraz jest już niezależnie od warunków i temperatury silnika. Na początku byłem pewien że świece bo ja ich przez 3 lata nie zmieniałem, a czy poprzednik wymieniał - nie miałem wiedzy. Świece wymieniłem - nic nie pomogło, a teraz jak wcześniej pisałem palenie za każdym razem wygląda tak samo - ciężko.

Dziś przetestowałem jedną rzecz - najpierw dwa razy przekręcam zapłon, a później odpalam i pali od strzała (jutro jeszcze muszę to sprawdzić po nocy). Przychodzi mi na myśl, albo pompa albo regulator ciśnienia paliwa - czy może być coś jeszcze. Czy bez kompa jestem w stanie sprawdzić czy to pompa czy regulator?

_________________
Usługi w zakresie:
- opracowanie kosztorysów dla robót budowlanych
- kompletacja materiałów budowlanych dla inwestycji budowlanych
- plany BIOZ, PZJ, Harmonogramy robót
- rozliczenia budów
- dokumentacje powykonawcze
tel. 660-078-476


31 lip 2020, 20:56
Wyświetl profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 11:46
Posty: 2196
VIN: WDB2110721B......
Mercedes: w211 E50 AMG Japan
Lokalizacja: 061
Regulator jest bardzo trwały i mało awaryjny. Podjedź do mechanika i sprawdź manometrem ciśnienie paliwa na listwie, listwa zakończona jest zaworkiem do tego przeznaczonym. Jak będzie poniżej 4 bar to pompa kaput. Układ elektroniczny w benzynie nie kontroluje ciśnienia paliwa, to czysto mechaniczny układ.
pozdro

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś.....

Mechanika - Elektronika - MERCEDES - Poznań


01 sie 2020, 00:16
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2018, 19:51
Posty: 43
VIN: WDB2110611A640...
Mercedes: w211 e240
Lokalizacja: Tarnów
Witam Cię Matka!
A jakiego producenta pompę ewentualnie byś polecał, może poza oryginałem???

Dziś sprawdziłem po nocy "to swoje rozwiązanie" - czyli dwa razy zapłon i palimy - zapalił od strzała. Czy ewentualnie jeszcze coś innego należy podejrzewać, gdyby się okazało że ciśnienie paliwa jest OK?

_________________
Usługi w zakresie:
- opracowanie kosztorysów dla robót budowlanych
- kompletacja materiałów budowlanych dla inwestycji budowlanych
- plany BIOZ, PZJ, Harmonogramy robót
- rozliczenia budów
- dokumentacje powykonawcze
tel. 660-078-476


01 sie 2020, 07:29
Wyświetl profil
Mentor

Rejestracja: 16 lis 2015, 23:28
Posty: 1027
VIN: WDB2110221B058223
Mercedes: E320 CDI 2006 + 2xBMW :D
Lokalizacja: Szczecin
nie bedzie ok :D pompy do benzyny W211 (i W203) są bardzo chodliwe w używce ;)

_________________
Obrazek
Przecław k/Szczecina

http://www.mbparts.pl

tel: +48 783 536 285


01 sie 2020, 11:43
Wyświetl profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 11:46
Posty: 2196
VIN: WDB2110721B......
Mercedes: w211 E50 AMG Japan
Lokalizacja: 061
Ja polecam VDO.
pozdro

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś.....

Mechanika - Elektronika - MERCEDES - Poznań


01 sie 2020, 17:44
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2018, 19:51
Posty: 43
VIN: WDB2110611A640...
Mercedes: w211 e240
Lokalizacja: Tarnów
emcek pisze:
nie bedzie ok :D pompy do benzyny W211 (i W203) są bardzo chodliwe w używce ;)


a kalkuluje się zakup wogóle takiej części w używce?

Czyli mówimy o takiej pompie: https://allegro.pl/oferta/zespol-zasila ... 9418799616

Jutro jadę do mechanika zweryfikować to ciśnienie na pompie.

-- 03 sie 2020, 20:19 --

Witam,
wróciłem od mechanika, chciałem się jeszcze, a w zasadzie przede wszystkim Was poradzić bo mechanik to najchętniej by pół auta wymienił.
Tak jak Matka pisał - ciśnienie wyszło mi na biegu jałowym 3,8-3,9 atmosfery, po zgaszeniu silnika 1,0 ale po 15 minutach (na zgaszonym motorze) było już 0,4. Czyli diagnoza - pompa do wymiany!?

Pompa, o której pisałem w wczorajszym poście daje ciśnienie 4,4atmosfery- czy te 0,5 atmosfery robi taką różnicę?

_________________
Usługi w zakresie:
- opracowanie kosztorysów dla robót budowlanych
- kompletacja materiałów budowlanych dla inwestycji budowlanych
- plany BIOZ, PZJ, Harmonogramy robót
- rozliczenia budów
- dokumentacje powykonawcze
tel. 660-078-476


03 sie 2020, 20:19
Wyświetl profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2014, 11:46
Posty: 2196
VIN: WDB2110721B......
Mercedes: w211 E50 AMG Japan
Lokalizacja: 061
Ciśnienie nie jest złe, ale teraz trzeba zrobić test rano przed odpaleniem, przy pierwszym przekluczeniu stacyjki czy pompa poda dobre ciśnienie do rozruchu?
Bo piszesz że po kilkukrotnym przekluczeniu stacyjki silnik startuje.
pozdro

_________________
Pokaż mi swoje auto, a powiem Ci kim jesteś.....

Mechanika - Elektronika - MERCEDES - Poznań


04 sie 2020, 08:19
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 7 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Saxiw i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.