Dzisiaj jest 04 gru 2020, 01:20



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
 Urwany gwint - mocowanie wtryskiwacza 
Autor Wiadomość
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2016, 20:02
Posty: 24
VIN: WDB2110261A723511
Mercedes: E320CDI
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Panowie, potrzebuję pomocy. Podczas wymiany podkładek pod wtryskami oberwał się gwint śruby mocującej wtryskiwacza. Zastosowano sprężynkę na gwint M6 i po 3 miesiącach puściła. Teraz nie wiem co ewentualnie można zrobić żeby dokręcić wtryskiwacz, może macie jakieś sprawdzone patenty. Silnik 320 CDI R6.


27 lip 2020, 14:18
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2017, 21:10
Posty: 818
VIN: WDB2100531A274983
Mercedes: W210 E280 1996 R
Lokalizacja: Brzeg
Chyba najlepiej będzie rozwiercić otwór na większy rozmiar i dokupić odpowiednią śrubę.

Ze sprężynką też kiedyś próbowałem w W210 2.2CDI i puściła po jeździe próbnej i wtryskiwacz wyskoczył z gniazda. Zarówno sprężynka jak i śruba były wkręcone na klej.


27 lip 2020, 16:19
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 13 sie 2014, 17:57
Posty: 77
VIN: WDB2110041A133053
Mercedes: MB 211 E200 CDI
Lokalizacja: Wroclaw
Witam !
Ja zrobilem tak, w pierwszym wtryskiwaczu przegwintowalem zerwany gwint w glowicy ma M8 , przedlozonym gwintownikiem. Nastepnie ze stali C45 wytoczylem szpilke z jednej strony gwint M8 , dalej zatoczylem na srednice fi 6 i gwint M6. Wkrecilem dorobiona szpilke (srube) mocno w otwor. Wlozylem wtryskiwacz razem z lapka dociskowa na szpilke i dokrecilem mocno nakretka M6 podwyzszona. trzymalo super, WADA tego sposobu, przy probie kolejnego wyjecia ciezko wyjac wtrysk, bo trzeba razem z dociskiem. Przeszkadza wkrecona szpilka.

W innym wtrysku przegwintowalem otwor jak poprzednio na M8 ,i dorobilem srube ze wzmocnionej imbusowej sroby wytrz. 10.5. ,pocieniajac na tokarce od gwintu do lba sruby. Otwor w lapie dociskowej powiekszylem na fi 8. Trzymalo B. dobrze i pewnie.

Ze sprezynkami nie probowalem bo musialy by byc dlugie ok 20-25 mmm i zly dostep do gwintowania.

Pozdrawiam
Marek Z.

Ps. Na pewno sa inne lepsze sposoby , ale mi te przyszly do glowy, robilem to dla siebie i na wlasna odpowiedzialnosc !


27 lip 2020, 17:42
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2016, 20:02
Posty: 24
VIN: WDB2110261A723511
Mercedes: E320CDI
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Panowie zrobione, głowica rozwiercona m9, tuleja samogwintująca m10 z gwintem w środku nominalnym m6. Trzeba trochę skrócić śruby i trzyma jak w oryginale. Robione własnoręcznie, koszty minimalne. jeżeli komuś przydarzy się podobna sytuacja służę pomocą.


24 sie 2020, 19:16
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 4 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.