Dzisiaj jest 21 kwie 2019, 04:26



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
 Modyfikacja układu hamulcowego w Mercedesie W211 
Autor Wiadomość
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2015, 08:47
Posty: 1649
VIN: WDB2112221A986709
Mercedes: 6.6CDI V6@2006
Lokalizacja: Wrocław
Raczej nie, jak kiedyś szukałem zacisków 330mm dla siebie, to przez pomyłkę kupiłem takie dla 4Matic i były produkcji ATE. Jakby co mam tanio na sprzedaż :)

_________________
Obrazek


16 sty 2019, 22:00
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik

Rejestracja: 26 kwie 2015, 10:29
Posty: 4
VIN: WDB2112821X165626
Mercedes: E320 '04 KOMBI 4MATIC
Lokalizacja: Żuławy
Dzięki za ofertę, ale wolałbym brembo, może ktoś z Was wykonał takiego moda?

-- 30 sty 2019, 17:03 --

Koledzy, podpowie ktoś co większego mógłbym założyć do 4matic, bo mam krzywe tarcze a nie chciałbym już zakładać standardowego rozmiaru.

_________________
NIESTETY, NIE STAĆ MNIE NA INNE AUTO NIŻ MERCEDES.


30 sty 2019, 18:03
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 25 kwie 2016, 18:55
Posty: 67
VIN: WDB2112221B343964
Mercedes: W211 E320CDI V6 Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Witam wszystkich.

Chciałbym się zapytać jakie polecacie zaciski na tarczę 330?
Posiadam u siebie tarcze, które mają bicie 300 i wraz z klockami, których już jest mało chciałbym wymienić na coś większego.
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

_________________
Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu.


09 kwie 2019, 09:49
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 16 lis 2015, 23:28
Posty: 425
VIN: WDB2110221B058223
Mercedes: E320 CDI 2006 + 2xBMW :D
Lokalizacja: Szczecin
Na tarczę 330 polecamy zaciski do tarczy 330

ps. Fatalnie postawione pytanie.

_________________
Obrazek

+48 783 536 285


09 kwie 2019, 13:51
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2015, 08:47
Posty: 1649
VIN: WDB2112221A986709
Mercedes: 6.6CDI V6@2006
Lokalizacja: Wrocław
Pewnie chodziło o markę, a z drugiej strony jesteś pewien że dla tarczy 330mm są inne klocki? ZTCP to ja mam założone takie pasujące też do 312mm.

_________________
Obrazek


09 kwie 2019, 18:04
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 25 kwie 2016, 18:55
Posty: 67
VIN: WDB2112221B343964
Mercedes: W211 E320CDI V6 Diesel
Lokalizacja: Śląsk
LDevil pisze:
Pewnie chodziło o markę, a z drugiej strony jesteś pewien że dla tarczy 330mm są inne klocki? ZTCP to ja mam założone takie pasujące też do 312mm.



Tak chodziło mi mi o markę ;)

_________________
Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu.


09 kwie 2019, 21:04
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 16 lis 2015, 23:28
Posty: 425
VIN: WDB2110221B058223
Mercedes: E320 CDI 2006 + 2xBMW :D
Lokalizacja: Szczecin
Heble z AMG (do tego wymiana zwrotnic na takie z E420 cdi / e55 / e63 lub opcja "hardcore" rozwiercenie otworów w zwrotnicy) lub heble z E420CDI właśnie (350 czy 360mm tam siedzi o ile dobrze pamiętam)

Lub rzeźba z zaciskami z S600 W220 biturbo (8 tłoków) gdzie same przednie zaciski w używce kosztują 3k a klocków jest 4 na stronę;) Przy czym nie ma gwarancji, że uda się do tego zrobić adapter.

Lub standardowo jak w każdym "tuningu" - zaciski z Porsche ;)

_________________
Obrazek

+48 783 536 285


09 kwie 2019, 23:26
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2016, 15:35
Posty: 552
VIN: WDB2110221BXXXXXX
Mercedes: 320CDI V6 296KM
Lokalizacja: CHORZÓW
emcek pisze:
Heble z AMG (do tego wymiana zwrotnic na takie z E420 cdi / e55 / e63 lub opcja "hardcore" rozwiercenie otworów w zwrotnicy) lub heble z E420CDI właśnie (350 czy 360mm tam siedzi o ile dobrze pamiętam)

Lub rzeźba z zaciskami z S600 W220 biturbo (8 tłoków) gdzie same przednie zaciski w używce kosztują 3k a klocków jest 4 na stronę;) Przy czym nie ma gwarancji, że uda się do tego zrobić adapter.

Lub standardowo jak w każdym "tuningu" - zaciski z Porsche ;)


e420 miało 350mm to samo e550 przy tym te same zwrotnice.


10 kwie 2019, 01:55
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2014, 20:51
Posty: 655
VIN: WDD219
Mercedes: CLS320CDI
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Panowie, na przód polecam zestaw z w221 S500.

Tarcze mają rozmiar 350[mm], w zaciski trzeba wkręcić tulejki z zestawu naprawczego do gwintów ponieważ są przygotowane pod śrubę z gwintem M14x1,5.

Dorwałem komplet z tego auta, gdzie przód był świeżo po wymianie klocków i tarcz :D

Tarcze tylne z w221 nie pasują do nas - maja inne odsadzenia dzbana tarczy.
Trzeba zastosować tarcze z w211 e400cdi.

Zdjęcia są w galerii mego auta - widać różnice pomiędzy 330[mm] a 350[mm],
zabawne że wychodziłem z marnych 312[mm] na przodzie :D

_________________
Moje auto: CZARNA FURIA
Pakiet A_R_T
Kleeman DS5
Perun Turbo GTB2260VKLR+CNC
Intake mod (klapy, porting)
FMIC Audi 3,0BiTurbo
Bilstein+Eibach
BBK(350/320)+HEL Performance
BOSE Sound
DPF off


13 kwie 2019, 21:22
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 25 kwie 2016, 18:55
Posty: 67
VIN: WDB2112221B343964
Mercedes: W211 E320CDI V6 Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Chcę jednak jak najmniej przerabiać w układzie hamulcowym dlatego zdecydowałem się na zestaw pod 330[mm] i prosiłbym o doradzenie jakiej marki wybrać zaciski :D

_________________
Pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu.


14 kwie 2019, 02:50
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2014, 20:51
Posty: 655
VIN: WDD219
Mercedes: CLS320CDI
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Skoro wkręcenie 4 tulejek to duża przeróbka...to no cóż.

Montuj Brembo :D

_________________
Moje auto: CZARNA FURIA
Pakiet A_R_T
Kleeman DS5
Perun Turbo GTB2260VKLR+CNC
Intake mod (klapy, porting)
FMIC Audi 3,0BiTurbo
Bilstein+Eibach
BBK(350/320)+HEL Performance
BOSE Sound
DPF off


14 kwie 2019, 07:37
Wyświetl profil
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2017, 22:15
Posty: 153
VIN: WDD2193751A077xxx
Mercedes: CLS 500 AMG
Lokalizacja: Darłowo
Osobiście polecam duże zaciski na duże tarcze. Montowałem 360 przód i 330 tył. Zero rzeźby - zwrotnice kupiłem z piastami (nie były drogie). Zaciski nie są może tanie, ale to przecież ma być bezpieczne.
Warto.

_________________
_________________________
jest - CLS 500 black nieseries
EX - CLK 320 black & white
EX - E300


15 kwie 2019, 18:56
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2014, 20:51
Posty: 655
VIN: WDD219
Mercedes: CLS320CDI
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Pewnie, ale chodzi o relację przyrost siły hamowania do poniesionych kosztów.
My tu o hamulcach do skromnych dieselków rozmawiamy ;)

Uważam że 350 to optimum, szczególnie że 17" na zimę wejdzie.

_________________
Moje auto: CZARNA FURIA
Pakiet A_R_T
Kleeman DS5
Perun Turbo GTB2260VKLR+CNC
Intake mod (klapy, porting)
FMIC Audi 3,0BiTurbo
Bilstein+Eibach
BBK(350/320)+HEL Performance
BOSE Sound
DPF off


16 kwie 2019, 20:41
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
cron



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.