Dzisiaj jest 19 cze 2019, 01:48



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
 E-Klasa W211 320CDI T R6 Automat 2003 Classic 
Autor Wiadomość
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2015, 19:20
Posty: 42
VIN: WDB2112261A28****
Mercedes: E-klasa W211 320CDI
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam wszystkich
Od kilku dni stałem się posiadaczem E-klasy W211 w wersji kombi. Od 2010 roku jeździłem Audi A6 C5 1.9TDi lecz w tym roku przyszedł czas na zmiany. W głowie miałem wiele pomysłów na nowy samochód, A6 C6, A6 C5 2004, A4 B6, E-klasa, C-klasa. Wiedziałem że najpewniejszym z tych wszystkich pojazdów będzie E-klasa z rzędową szóstką 3.2 gdyż mój brat ma takiego samego w sedanie i zna go już na wylot lecz ciężko było cokolwiek znaleźć z takim motorem, ze skrzynią 722.626 i dodatkowo jeszcze dobrze wyposażonego. Jednak pojawił się taki Mercedes u mojego znajomego w Niemczech. Wersja classic ale po przejrzeniu wyposażenia postanowiłem pójść na pewne ustępstwa ze względu na motor. No i oto jest moja E-klasa.

Jest to pojazd z 2003 roku wyposażony w 6 cylindrowy, rzędowy silnik 3.2 litra o mocy 204 koni z automatyczną skrzynią 722.626.

Wyposażenie to:

Czujnik zmierzchu
Czujnik deszczu
Nawigacja fabryczna APS50
Podgrzewane fotele przód
Podgrzewana kanapa tył
Rolety w tylnych drzwiach
Roleta bagażnika
Kratka oddzielająca bagażnik od tylnych siedzeń
Bardzo przyzwoite nagłośnienie, przy niektórych utworach brzmi jakby była skrzynia w bagażniku
Komputer pokładowy w zegarach
Klimatyzacja dwustrefowa
Czujniki parkowania przód tył
Elektryczna klapa bagażnika
Szyby elektryczne x4
Lusterka elektryczne - niestety nie składane
Piloty do bram garażowych w lusterku środkowym - niestety nie działa to z moją bramą garażową ale mam już na to patent.

Jeśli chodzi o pierwsze naprawy jakie musiałem poczynić albo muszę poczynić po zjeździe auta z Niemiec to musiałem wymienić wężyki paliwowe które wchodzą do pompy od przodu silnika gdyż zaraz po przyjeździe pojazdu z Niemiec z Mercedesa zrobił się opryskiwacz na ropę, musiałem z pękniętym wężykiem przejechać 5 km gubiąc przy tym 10 litrów paliwa. Druga sprawa to lejące dwa wtryski ale mam u siebie w mieście warsztat który ma urządzenie do czyszczenia wtrysków bez ich demontażu. Na tylnych błotnikach po obu stronach pojawiają się purchle więc pasowałoby i to zrobić.

Co do modyfikacji jakie zechce wykonać:

- Podmianka APS50 na Comand NTG1 - Na chwilę obecną to tylko plany gdyż trzeba byłoby do tego dokładać czytnik map w bagażniku, ciągnąć kable, światłowody.
- Podmianka panelu klimy na panel Thermatic - Na chwilę obecną również plany, chciałem założyć Thermatic z klimy 4 strefowej ale wtedy prawe pokrętło byłoby bezużyteczne i jak dla mnie byłoby to trochę dziwne, co do Thermatic z klimy dwustrefowej wszystko spoko ale te puste miejsca pod wyświetlaczem po lewej i prawej stronie przycisku O jakoś do mnie nie przemawiają.
- Dołożenie oświetlenia pod nogi i podmianka tylnego panelu nad głowami na taki który będzie mógł mi świecić w kolorze bursztynu w nocy. Sprawdzałem już, wszystkie potrzebne przewody są już poprowadzone, kwestia kupienia lampeczek i ich zamontowania i zapewne kodowanie w SD.
- Może jakieś ładniejsze felgi

A poniżej mała galeria:
https://zapodaj.net/images/6b29d7bc8c0cb.jpg
https://zapodaj.net/images/c998eee6648ae.jpg
https://zapodaj.net/images/70430aa1b41f9.jpg
https://zapodaj.net/images/881d944ec3bf9.jpG
https://zapodaj.net/images/1365a6b1dac32.jpg
https://zapodaj.net/images/871ba6a780e63.jpg
https://zapodaj.net/images/17fb8fb4c5095.jpg
https://zapodaj.net/images/e41edd7efd4e8.jpg
https://zapodaj.net/images/2a4a4449942d0.jpg
https://zapodaj.net/images/027d4e58d84a3.jpg
https://zapodaj.net/images/d50446b265e5a.jpG
https://zapodaj.net/images/71f2f3370fda8.jpg
https://zapodaj.net/images/b1016da78db49.jpg
https://zapodaj.net/images/c38b5919c8989.jpg
https://zapodaj.net/images/10fd178732d33.jpg
https://zapodaj.net/images/74e3057c936b9.jpg
https://zapodaj.net/images/972ebd0dc1a02.jpg


15 wrz 2017, 10:28
Wyświetl profil
Mentor
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2014, 20:39
Posty: 1032
VIN: WDB2112221B1XXXXX
Mercedes: E320 CDI V6 FL kombilimousine Sport Package
Lokalizacja: lubelskie
Sreberko kombi. Super sprawa. Wstawiaj na forum miniaturki klikalne, zamiast linków.
Wypadałoby się też przywitać w odpowiednim dziale.

_________________
Pozdrawiam !
Push it to the limit


15 wrz 2017, 10:32
Wyświetl profil
Stały Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2015, 00:47
Posty: 636
VIN: W211 320 CDI
Mercedes: w211
Lokalizacja: Polkowice
Bardzo ładnie utrzymany egzemplarz. Zadbane wnętrze, równo spasowane szczeliny na zewnątrz, rzędowa szóstka pod maską... podoba mi się. Fajnie doposażony Classic.


15 wrz 2017, 20:48
Wyświetl profil
Nowy Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2015, 19:20
Posty: 42
VIN: WDB2112261A28****
Mercedes: E-klasa W211 320CDI
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Mija półtorej roku odkąd zakupiłem Mercedesa. Prace i naprawy jakie wykonałem przy nim przez ten czas to:
- Wymiana dwóch wtrysków gdyż te na których przyjechał zza granicy dosyć mocno dawały paliwo w przelew i doszło już do takiej sytuacji że nie mogłem odpalić silnika
- dołożenie oświetlenia ambientowego wnętrza, żyrandole z avangarde, oprawki pod nogi i wymiana wszystkich żarówek wnętrza na ledowe
- zmieniłem podświetlanie tablicy rejestracyjnej na ledowe, kupiłem przez internet całe oprawki z ledami przygotowane od razu pod W211
- Zimówki 225/55R16 Taurus, dosyć budżetowa opona ale przynajmniej polskiej produkcji, na jazdę lokalną jak znalazł
- na to lato założyłem 17-sto calowe felgi plus opony 225/50 Yokohama Advan Fleva
- Komplet tarcz i klocków hamulcowych tył i przód, tarcze Febi, klocki Brembo
- został dołożony moduł doświetlania zakrętów
- panel klimatyzacji zmieniony na Thermatronic
- wymieniony pierścień impulsów od ABSu
- wyrzucenie uszkodzonej maty siedzenia pasażera i zastąpienie ją emulatorem
- wymiana jednego z czujników parkowania

Co zostało do zrobienia?
- rdzewieją tylne błotniki i prawe drzwi przednie i tylne
- wymiana oleju w skrzyni gdyż na zimnym silniku samochód szarpie, szczególnie widać problem gdy jadę pod górkę bo obroty rosną nieadekwatnie do prędkości a potem jest takie mocniejsze szarpnięcie tak jakby bieg dopiął się do końca, na rozgrzanym silniku nie ma takiego problemu
- wymiana APS 50 na NTG
- odnowienie odbłyśników lamp jak i samych kloszy

Obrazek
Obrazek


17 kwie 2019, 10:54
Wyświetl profil
Użytkownik

Rejestracja: 16 lis 2015, 23:28
Posty: 491
VIN: WDB2110221B058223
Mercedes: E320 CDI 2006 + 2xBMW :D
Lokalizacja: Szczecin
Jakbyś szukał NTG1 to mam pewną sztukę ze złączem drukarkowym i fakra

_________________
Obrazek
Przecław k/Szczecina

tel: +48 783 536 285


19 kwie 2019, 13:21
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 5 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  



Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.